חקירות לחיזוק ביטחון כלכלי

העולם העסקי הוא עולם מתעתע, דינאמי ואפילו פוליטי, ודברים רוחשים כל הזמן מתחת ומעל פני השטח. אם יש לכם עסק, אתם בטח יודעים איך זה – אתם מנסים למצוא מידע על המתחרים שלכם בדיוק כמו שהם מנסים למצוא מידע עליכם, ותמיד ישנו הפחד מפני גיוס של עובד לא נכון, גניבת מידע מצד העובדים שלכם, חשש מפני חתימת חוזה עם שותף פיננסי חדש וכדומה. 

בדיוק כדי להפיג את כל החששות האלו ולפזר את הערפל מעליהם, יש צורך בחקירות לחיזוק ביטחון כלכלי. חקירות כאלו מאשרות או מפיגות את החששות השונים, ועוזרות לכם להתנהל בצורה החכמה ביותר מול איומים עסקיים.

 

מתי יש צורך בחקירות לחיזוק ביטחון כלכלי? 

ישנם מקרים שונים הדורשים חקירה פרטית לחיזוק ביטחון כלכלי. בין השירותים הנפוצים ביותר בקטגוריה הזו ניתן למצוא את המקרים הבאים: 

  • בדיקת דליפת מידע עסקי וריגול מסחרי – חוששים שמידע עסקי חשוב שלכם דלף החוצה על ידי מרגל מסחרי, עובד או מתחרה? זו אחת הסיטואציות העסקיות הקלאסיות הדורשות התערבות של חוקר פרטי, שימצא מהיכן דלף המידע העסקי ואיזה מידע עסקי דלף, פרטים חשובים שיעזרו לכם לטפל בבעיה ולמצוא את המקור המפוקפק וכן להתנהל נכון יותר בעולם העסקי שבו ריגול מסחרי הוא חלק בלתי נפרד מהמשחק.
  • אימות אנשים לקראת גיוס – אנחנו תמיד רוצים לגייס את העובדים הטובים ביותר והמתאימים ביותר לעסק שלנו, אבל לפעמים ראיון עבודה הוא פשוט לא מספיק, ובמקרים מסוימים – ובעיקר בסוגי עסקים מסוימים – יש צורך באימות עובדים לקראת גיוסם לעבודה. אימות שכזה יבטיח שאתם מגייסים את האדם הנכון, וכן ימנע מכם לגייס לשורותיכם מתחרים. 
  • זיהוי של מקרי גניבה בחברה – אם ישנם מקרי גניבה בחברה – בין אם גניבה של מידע עסקי חשוב והדלפתו ובין אם גניבה של כסף, מוצרים או ציוד פיזי ממש, חקירה כזו תסייע לכם להבין מי הם העובדים שגונבים מהחברה, ולהתמודד עם הבעיה. 
  • זיהוי של הפרת זכויות יוצרים ומותגים מזויפים – חוששים מהפרת זכויות יוצרים והעתקת הפטנט או המוצרים שלכם? חקירה כזו תזהה את החברות שעושות שימוש לא נאות בזכויות היוצרים שלכם, וכן תעזור לכם להפליל ולקחת את המקרה לצד המשפטי, אם אכן יש קייס שכזה. 
  • בדיקת אמינות של שותפים פיננסיים – חתימה על חוזים מול שותפים פיננסיים חדשים יכולה להיות מלחיצה, בעיקר אם מדובר על עסקה גדולה ומסועפת. רגע לפני שאתם חותמים על החוזה, כדאי לבצע חקירה כלכלית אודות אותם שותפים פיננסיים, ולוודא שאכן שניכם בצד הנכון של העסקה. 
  • חקירת תביעות ביטוח – נתבעתם על ידי חברת ביטוח? חקירה כזו תעזור לכם לוודא שאכן יש לחברת הביטוח קייס ושאתם לא נופלים לתחבולה של מתחרים. 
  • איתור הונאות מצד העובדים – הונאות עובדים הן חשש של בעלי עסקים רבים, והן נוגעות לקטגוריה שלמה של מצבים כמו ניצול תפקיד העובד לצרכים אישיים, שימוש לרעה במשאבים השונים של הארגון, גניבת כספים באמצעות מעילות מתוחכמות, מסירת מידע של הארגון ועוד. אם אתם חוששים מהונאות מהסוג הזה, חקירות לחיזוק הביטחון הכלכלי יעזרו לכם לגלות אותן.
  • פעילות העסק – לא בטוחים מה קורה במקום העסק כשאתם לא נמצאים? מודיעין אנושי (לקוח סמוי) יספק לכם הבנה טובה יותר על פעילות העסק והעובדים כשאתם אינכם נמצאים, וכן יספק משוב על איכות השירות. 
 

חקירות לחיזוק ביטחון כלכלי במשרד החקירות SLED

משרד החקירות Sled מציע מגוון שירותים בתחום הביטחון הכלכלי. מטרת השירותים שלנו היא להגן על העסק שלך מפני איומים חיצוניים ופנימיים אשר יכולים לפגוע בו או בך. אם אתם רוצים לנהל את העסק עם ביטחון מקסימלי בתפקודו ובעובדים שלכם, חקירה לחיזוק הביטחון הכלכלי היא הפיתרון! 

מעוניינים לשוחח איתנו?

תוכלו להשאיר את הפרטים בטופס יצירת הקשר שכאן ונחזור אליך בהקדם!


יש פיסת מידע שיש לך בה צורך? אם יש לך צורך בחוקר פרטי או במידע על שירותים נוספים שאנו מספקים, אנחנו מזמינים אותך למלא את הפרטים בטופס כדי שנוכל ליצור איתך קשר. אנחנו מספקים ייעוץ מקצועי חינמי לחלוטין במהלכו באפשרותך לתאר את הצרכים שלך – ולראות כיצד המומחים שלנו מסוגלים לענות על כולם.
אין סיבה שלשאלות שרצות בראש שלך לא יהיו תשובות, עכשיו זה הזמן ליצור איתנו קשר ולקבל ייעוץ חינמי לחלוטין מחוקר פרטי מקצועי.