אודות

משרד החקירות המקצועי והוותיק Sled מתמחה במתן שירותים לאזרחי ולתושבי ישראל, כמו גם לתושבי חוץ. מגוון השירותים האיכותיים שלנו ניתנים בדיסקרטיות מוחלטת, תחת חסות החוק הישראלי. כך, התוצרים והדוחות שלנו קבילים בבתי המשפט השונים ובגופים רלוונטיים אחרים.
לקוחותינו מנצלים את הניסיון, החשאיות, המקצועיות והציוד המתקדם שלנו על מנת לקדם את יציבות העסקים שלהם, לקבל מידע נוסף בנושאי ביטחון ויחסים אישיים ולקידום מגוון רחב של אינטרסים עסקיים ופרטיים.

מעבר לסינון המקצועי והיכולת לנצל עזרים מתקדמים, כל הסוכנים של Sled מסוננים על פי סטנדרטים מוקפדים במיוחד, כולל רמות המוסריות ואמינות ללא רבב, מחזיקים ברישיון מטעם משרד המשפטים הישראלי ועברו הכשרה מיוחדת.

החוקרים הפרטיים של Sled תמיד כאן בשבילך – אנו ממתינים לפנייתך!

מעוניינים לשוחח איתנו?

תוכלו להשאיר את הפרטים בטופס יצירת הקשר שכאן ונחזור אליך בהקדם!


יש פיסת מידע שיש לך בה צורך? אם יש לך צורך בחוקר פרטי או במידע על שירותים נוספים שאנו מספקים, אנחנו מזמינים אותך למלא את הפרטים בטופס כדי שנוכל ליצור איתך קשר. אנחנו מספקים ייעוץ מקצועי חינמי לחלוטין במהלכו באפשרותך לתאר את הצרכים שלך – ולראות כיצד המומחים שלנו מסוגלים לענות על כולם.
אין סיבה שלשאלות שרצות בראש שלך לא יהיו תשובות, עכשיו זה הזמן ליצור איתנו קשר ולקבל ייעוץ חינמי לחלוטין מחוקר פרטי מקצועי.