חקירות אישיות (בגידות)

חשד בבן/בת זוג שבוגדים הוא אחד החשדות הנפוצים ביותר, ואחת הסיבות המובילות להסתייעות בחוקר פרטי. החשד הזה הוא חשד כואב, ובין אם הוא נכון ובין אם לאו, כדאי לרדת לשורש העניין כדי לאשש או להפריך את החשדות, ולהבין מהם הצעדים הבאים שעליכם לקחת.

 

איך יודעים אם בן/בת הזוג בוגדים? אלו הסימנים לקיומו של רומן 

אם אתם מזהים בהתנהגות של בן/בת הזוג שלכם כמה סימנים מתוך הרשימה הבאה, יש סיכוי סביר לקיומו של רומן ולצורך בחוקר פרטי:

  • שינויים בהתנהגות מינית – שינוי חד בעלייה או בירידה בצורך באינטימיות, ברמת האינטימיות או ברצונות המיניים. 
  • תשובות לא ממוקדות ותיאור יום משעמם – בן/בת הזוג שמתבלבלים במילים, לא נותנים תשובות חד משמעיות, משקרים  ובעיקר מתארים את היומיום שלהם בצורה משעממת באופן חשוד.
  • תשומת לב מוגברת למראה החיצוני – אם הם פתאום שמים לב לעצמם באופן לא רגיל, עומדים יותר מול המראה, קונים בגדים חדשים ומשנים את הסטייל או מגבירים את תשומת הלב להיגיינה האישית שלהם. כמו כן, אם הם מתקלחים ישר כשהם חוזרים הביתה. 
  • התנהגות חשודה בטלפון ובמחשב – אם הם פתאום מאוד דיסקרטיים כשזה מגיע לטלפון/מחשב שלהם, סוגרים אותם כשאתם מתקרבים, משנים את הקוד הסודי לנעילת הטלפון, מוחקים הודעות ומיילים, מוחקים את היסטוריית החיפוש ומקבלים רצפים של הודעות בשעות לא צפויות.
  • שינויים בשגרת העבודה – אם הם פתאום צריכים לעבוד מאוחר באופן קבוע ולא רגיל, אם יש להם כנסים מרובים ונסיעות עבודה מוגברות, או אם הם פתאום לא מגיעים לעבודה.
  • הוצאות חריגות – אם ההוצאות בחשבונות הבנק גדלים והופכים חריגים, וכן אם אתם מוצאים חיובים מתחנות דלק אשר אשר לא נמצאות בקרבת מקום הגיוני וחיובים מבתי עסק שלא נמצאים בקרבת מקום של הבית או העבודה, וכן אם אתם מוצאים צ'קים לא מוסברים בארנק. 
  • אי זמינות בטלפון והשבת שיחות מאוחרת – הם לא עונים לכם, מסננים הרבה שיחות או חוזרים אליכם בשעות מאוחרות. 
  • ריח וכביסה – אם אתם מזהים ריח של בושם חדש על בגדים, בעיקר אם הוא שייך לבני המין השני, וכן אם הם מתעקשים על כיבוס הבגדים בנפרד כדי שלא תזהו את אותם ריחות שונים.

 

מתי להסתייע בחוקר פרטי?

יש הרבה סיבות למה כדאי להיעזר בחוקר פרטי כדי לבדוק בגידות. חוקר פרטי מקצועי ילקט את המידע במהירות, וכן גם יספק הוכחות חותכות במידה ואכן מתקיימת בגידה, מבלי שאתם תצטרכו להיות מעורבים בעניין (מה שיכול לרוקן מבחינה רגשית). הוכחות של חוקר פרטי יהיו קבילות בבית משפט, ויאפשרו לכם לעבור את תהליך הגירושין בצורה חלקה ככל האפשר, ולקבל עדיפות בנושאים החשובים לכם.

 

כל חקירה שונה אחת מהשנייה, אך לרוב, תהליך של חקירה פרטית יתחיל בשיחה עם הלקוח ואיסוף של כמה שיותר מידע אודות החשוד בבגידה. לאחר מכן, החוקר יחל במעקב סמוי, מיפוי שגרת האובייקט והנפקת תוצרים פיזיים כגון תמונות או סרטונים של האובייקט. 

 

חקירות אישיות במשרד החקירות Sled

משרד החקירות Sled מנהל חקירות שמטרתן להוכיח או להפריך בצורה חד משמעית בגידה ואי נאמנות בין בני זוג. חוקר פרטי יכול לעזור למערכת היחסים שלך על ידי הפגת החששות שלך בעזרת תוצרים חד משמעיים או אישוש שלהם, ויכין אותך לשלבים הבאים.

חשוב לציין שהחוקרים הפרטיים של SLED הם חוקרים מורשים של משרד המשפטים, ופועלים אך ורק באמצעים כשרים ולגיטימיים, וכל הממצאים קבילים בבית משפט. 

החוקרים הפרטיים של Sled יוכלו לעזור לך להגיע אל האמת, לטוב ולרע, ולתכנן את הצעדים הבאים שלך עם ביטחון מלא. לצוות המקצועי והדיסקרטי שלנו ניסיון וציוד מתקדם, ובסוף הפרויקט אנחנו מספקים לך חבילה שלמה של ראיות אשר יכולות לסייע לך במהלך תהליכי גירושים – ובכך להגיע להסדר מועדף בבית המשפט.

מעוניינים לשוחח איתנו?

תוכלו להשאיר את הפרטים בטופס יצירת הקשר שכאן ונחזור אליך בהקדם!


יש פיסת מידע שיש לך בה צורך? אם יש לך צורך בחוקר פרטי או במידע על שירותים נוספים שאנו מספקים, אנחנו מזמינים אותך למלא את הפרטים בטופס כדי שנוכל ליצור איתך קשר. אנחנו מספקים ייעוץ מקצועי חינמי לחלוטין במהלכו באפשרותך לתאר את הצרכים שלך – ולראות כיצד המומחים שלנו מסוגלים לענות על כולם.
אין סיבה שלשאלות שרצות בראש שלך לא יהיו תשובות, עכשיו זה הזמן ליצור איתנו קשר ולקבל ייעוץ חינמי לחלוטין מחוקר פרטי מקצועי.